Klant: Zurich Insurance Group

Doelgroep: Alle medewerkers van Zurich Insurance Group

Doel: Informeren en motiveren van huidige medewerkers en kennis maken met de strategie voor 2019.

Omschrijving: De Zurich Insurance Group wilde al zijn huidige medewerkers kennis laten maken met de nieuwe strategie voor 2019. Deze game speelden wij drie keer, eenmaal op Isle of Man, eenmaal in Dubai en eenmaal in Swindon, UK.

De dag begon met inspirerende presentaties van leidinggevenden en de directeur. Om de nieuwe strategie praktisch te ervaren, werd dit vervolgd door een businessgame. Het doel van de deelnemers? De inwoners van ‘The United Nation of Zurich Insurance Group’ zo gelukkig mogelijk te maken. Een mooie metafoor voor de klanten van Zurich. De kernwaarden ‘de klant eerst’, ‘samenwerking’ en ‘making it happen’ speelden een belangrijke rol in het succes van de teams.

In elk land werd de game anders gespeeld. Echter, ondanks de andere aanpak waren de medewerkers overal even enthousiast en gemotiveerd om 2019 succesvol te starten! De winnaars van de games ontvingen een extra vrije dag.

Categorie: Management Games

Interesse in een maatwerk oplossing voor uw bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht