Klant: Asito

Doelgroep: 120 medewerkers

Doel: ‘Sales ligt voor het oprapen’

Omschrijving: Asito begon de teamdag met een aantal informatieve presentaties. In de middag was het tijd om het geleerde op een interactieve en leuke manier in de praktijk te brengen. De 120 deelnemers werden verdeeld over drie soorten teams: klanten teams, Asito teams en marketing teams.  Allereerst ging het gezelschap aan de slag met het bedenken van een strategie en missie voor hun team. Deze strategie werd visueel gemaakt door het creëren van een logo. Hadden ze daarin de kernwaarden van Asito verweven? Hierna was het tijd voor actie: op een leuke manier bezig zijn met sales vormde de basis van de game. Overal lagen kansen. Werden deze opgepakt? Wie blonk er uit in klantcontact? Maakten zij goed gebruik van elkaars sterke punten? Als afsluiting presenteerden de teams op een creatieve manier hun MeerWaarde (Business Model element).

Categorie: Serious Games

Projecten Asito
Interesse in een maatwerk oplossing voor uw bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht