Klant: Carglass

Doelgroep: Servicemonteurs van alle vestigingen

Doel: Contact maken met de klant

Omschrijving: Businessgames heeft ten behoeve van Carglass Nederland de Business Game ‘Expert met aandacht’ ontwikkeld. Deze game is op verschillende Carglass vestigingen, verspreid door Nederland, uitgevoerd. In de game “Expert met aandacht” draait het allemaal om het contact maken met de klant.

Verdeeld over verschillende Service Center teams en klantenteams gingen de deelnemers de strijd met elkaar aan. Aan de hand van klantprofielen kropen de medewerkers in de huid van de klant. De overige deelnemers vertegenwoordigden de Service Centers, en aan deze teams de taak om de wens(en) van de klant te ontrafelen en daarop in te spelen. Gedurende de game observeerden de deelnemers elkaar kritisch en voorzagen zij elkaar van feedback. Van elkaar valt immers veel te leren! Welk Service Center team wint de game door het stellen van de juiste vragen? Wie mag zichzelf een échte ‘expert met aandacht’ noemen?

Categorie: Serious Games

Interesse in een maatwerk oplossing voor uw bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht