Klant: Den Hartogh

Doelgroep: 
nieuwe medewerkers

Doel:
 
onboarding programma ‘Get to know the processes of Den Hartogh’

Omschrijving: 
logistieke dienstverlener Den Hartogh zocht een vooruitstrevende manier om nieuwe medewerkers het werkproces te laten ervaren. Business Games organiseerde een interactieve  supply game in het Den Hartogh hoofdkantoor in Polen. In de game dienden de deelnemers procesmatig te werken én de klant optimaal te bedienen. Na afloop van de game gingen de deelnemers zélf aan de slag, met als doel; het ontwikkelen van een eigen businessgame over hun keten. Als startpunt kreeg de groep (naast de voorbeeldgame) een inleidende presentatie over ‘De basis principes  bij de ontwikkeling van een Business Game’. Nadat deze basis was gelegd, ging de groep fanatiek aan de slag in het historische centrum van Katowice, Polen. Het totale project besloeg  een tijdsbestek van drie maanden met daarin diverse terugkoppelingen. In 2016 spelen alle new-hires van Den Hartogh ‘The DNA Onboarding Game’! Een mooie introductie bij deze organisatie.

Categorie: Employer Branding Games

Interesse in een maatwerk oplossing voor uw bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht