Klant: ERIKS

Doelgroep: 200 internationale managers

Doel: internationale kennisoverdracht stimuleren / connection

Omschrijving: Elk jaar besteedt ERIKS aandacht aan de kennisoverdracht en samenwerking van managers tijdens de ERIKS Management Conference. Alle internationale managers vliegen naar Nederland (HQ) om daar te vergaderen over het komend jaar. In 2015 was er behoefte aan evenement dat niet alleen bestond uit presentaties, maar ook uit een activiteit. Brand & Story en Business Games sloegen de handen ineen om een uitdagend programma voor de groep samen te stellen waarbij ‘connection’ het hoofdthema was. In het prachtige Huis ter Duin, pal aan het strand in Noordwijk, ging de groep fanatiek aan de slag om van twee regio’s, één land op te bouwen. Dit deden zij o.a. met speciaal ontworpen betaalmiddelen; de ‘ERIKS Bucks’ waarop de hoofden van de directie stonden. Er werd nog lang over nagepraat. Wij bedanken Brand & Story voor deze mooie samenwerking!

Categorie: Management Games

Interesse in een maatwerk oplossing voor uw bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht