Randstad_Logo.svg

Klant: Randstad Inhouse Services

Doelgroep: Alle nieuwe medewerkers

Doel: Onboarding

Omschrijving:

De medewerkers van Randstad Inhouse Services zitten ‘Inhouse’ bij de klant en nemen veel personeelsvraagstukken voor het bedrijf uit handen. Vaak bij grote logistieke organisaties, waar veel medewerkers werkzaam zijn. Deze bedrijven zijn heel afhankelijk van een goede bezetting. Maar hoe leer je de nieuwe medewerkers van Randstad Inhouse Services wat er allemaal mis gaat wanneer zij hun werk niet optimaal doen? Juist! Door het te ervaren.

Ze leren in deze game hoe ze de ideale flexpool kunnen creëren, hoe ze kostenbesparing realiseren door productiviteitsverbetering, hoe ze HR-vraagstukken op kunnen lossen en hoe zij de medewerkers op de vloer het beste kunnen informeren en motiveren. Uiteraard gebeurt niet alles zonder slag of stoot. De fictieve werkgever uit de game, heeft regelmatig te maken met pieken in de werkbelasting. Weten de teams hier tijdig op in te spelen door op- en af te schalen? En informeren zij de klant steeds over hun stappen? De klant is ‘live’ aanwezig en geeft direct feedback op hun handelen. We spelen de game in vier kwartalen. Met als doel: elk kwartaal een verbeteringsslag voor de klant!

Deze game wordt al meerdere jaren gegeven en is nog steeds een groot succes. Ook voor BusinessGames is deze game een feest om te begeleiden door de leergierige deelnemers.

Categorie: Employer Branding Games

Interesse in een maatwerk oplossing voor uw bedrijf? Vul dan het onderstaande contactformulier in voor meer informatie.

Uw naam*

Uw e-mail*

Telefoonnummer

Uw bericht